Enthousiasme, inzet, strategie en hard werken. Dat doe je en daar draai je je hand niet voor om.
De belangen voor je cliënten zijn groot, er staat veel op het spel. Je hebt een boeiend beroep maar je werkt altijd op het scherp van de snede in een conflictsituatie.
Advocatuur, mediation: geen vak voor bange mensen, ook niet voor gemakzuchtige of slordige mensen. We leggen de lat hoog. Onze cliënten vinden onze tarieven hoog en verwachten resultaat. Snel. Slim. Deskundig. Jouw onverdeelde aandacht en bij voorkeur 24/7.
Je cliënten zitten in een spannende situatie en ze staan onder druk. Vaak hebben ze een kort lontje. Je moet het perfect doen, voor minder is geen consideratie.
Wat doe je met (te) veeleisende cliënten, hoe blijf je aan het roer, wat doe je aan timemanagement? Hoe zorg je ervoor dat je ook nog een stuk privéleven overhoudt, in conditie blijft?
In deze training gaan we ons brein anders besturen, leren relaxed om te gaan met weerstand, in onze valkuilen stappen (om er daarna omheen te lopen), onze allergieën onderzoeken en weer eens voor onszelf helder krijgen waar we echt goed in zijn zodat we dat gaan inzetten!
We gaan oplossingsgericht aan de slag zodat je geïnspireerd blijft en plezier houdt je in je werk en privé.
Deze training bestaat uit twee dagen die ook gecombineerd zijn te volgen:
Reviews over cursussen van Training: Van Cliëntgezwicht naar Cliëntgericht! (Dag 1)
Wat vonden uw vakgenoten?