oftewel: behoud de regie en zet het beste (maar niet alles) van je zelf in!
Je cliënten zitten in een spannende situatie en ze staan onder druk. Vaak hebben ze een kort lontje. Je moet het perfect doen, voor minder is geen consideratie.
Wat doe je met (te) veeleisende cliënten, hoe blijf je aan het roer, wat doe je aan timemanagement? Hoe zorg je ervoor dat je ook nog een stuk privéleven overhoudt, in conditie blijft?
In deze training gaan we ons brein anders besturen, leren relaxed om te gaan met weerstand, in onze valkuilen stappen (om er daarna omheen te lopen), onze allergieën onderzoeken en weer eens voor onszelf helder krijgen waar we echt goed in zijn zodat we dat gaan inzetten!
We gaan oplossingsgericht aan de slag zodat je geïnspireerd blijft en plezier houdt je in je werk en privé.
Reviews over cursussen van Training: Van Cliëntgezwicht naar Cliëntgericht! – Dag 1 of 2
Wat vonden uw vakgenoten?