KiesUwCursus
Home Cursussen Exclusieve Workshop Slim Juridisch Bloggen & SEO (online)

Exclusieve Workshop Slim Juridisch Bloggen & SEO (online)

Hoe u succesvol online acquisitie inzet

Corona is hét moment om uw marketing te digitaliseren; om bloggen effectief in te zetten om online nieuwe cliënten en zaken aan te trekken. Als u daar nu mee begint, komt uw kantoor straks sterker uit deze crisis. Dan bent u niet meer alleen afhankelijk van uw netwerk en andere offline acquisitie die nu op zijn gat ligt.

Kansen voor het oprapen
Veel advocaten en juristen, ook die van grote kantoren, laten kansen liggen. Ze schrijven vaak saaie stukken, zonder zich echt in te leven in hun doelgroep. En ze verdiepen zich niet in het gebruik van de juiste online zoekwoorden. Gevolg: hun artikelen zijn onvindbaar.

U kunt het beter
Met een beetje oefening haalt u ze rechts in. In deze praktische online workshop leert u om blogs te maken die een snaar raken bij uw beoogde cliënten. En u leert om zelf zoekwoorden te kiezen waarmee u gevonden wordt – ook wel Search Engine Optimization (SEO) genoemd. Daarmee zorgt u dat de juiste potentiële cliënten u zelf gaan vinden in Google!

Exclusieve Workshop Slim Juridisch Bloggen & SEO
Op vrijdag 22 januari leert u aan de hand van talloze praktijkvoorbeelden wat werkt én wat niet werkt. Bovendien besteden we uitgebreid aandacht aan uw eigen blogs en krijgt u concrete verbetertips. Dat doen we in een kleine groep van maximaal 8 deelnemers, dus als u interesse heeft is het verstandig om u snel in te schrijven.

Na deze workshop bent u in staat om:

  • Gerichter te schrijven voor uw doelgroep
  • Uw artikelen beter geschikt te maken voor vindbaarheid in Google
  • Uw online zichtbaarheid te vergroten
  • Meer lezers en dus meer rendement te genereren met uw blog

Programma

13:00 – 13:50 Deel I

13:50 – 14:00 Pauze

14:00 – 14:50 Deel II Concrete voorbeelden van wat wel én wat niet werkt, en waarom

14:50 – 15:00 Pauze

15:00 – 15:50 Deel III Bespreken van uw eigen blogs (o.a. concurrentie analyse, doelgroep, zoekwoorden)

15:50 – 16:00 Pauze

16:00 – 16:50 Deel IV

Sprekers

  • mr. J. (Jan-Hein) Strop

    mr. Jan-Hein Strop is onderzoeksjournalist bij Follow the Money (FTM.nl), legal content marketeer en internetondernemer. Sinds 2013 helpt hij advocaten nieuwe business te genereren met content marketing: effectief geschreven publicaties die de doelgroep raken en scoren in Google. Hij weet hoe je de juridische actualiteit kan “vertalen” in content die klanten aantrekt.

Editie(s)

Reviews over cursussen van SDU

Deel uw ervaring met vakgenoten!

Nog geen reviews. Wees de eerste.

Laat uw review achter:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Beoordeling