KiesUwCursus
Home Cursussen Online Workshop Slim Juridisch Bloggen & SEO (online)

Online Workshop Slim Juridisch Bloggen & SEO (online)

Hoe u succesvol online acquisitie inzet

Corona is hét moment om uw marketing te digitaliseren; om bloggen effectief in te zetten om online nieuwe cliënten en zaken aan te trekken. Als u daar nu mee begint, komt uw kantoor straks sterker uit deze crisis. Dan bent u niet meer alleen afhankelijk van uw netwerk en andere offline acquisitie die nu op zijn gat ligt.

Kansen voor het oprapen
Veel advocaten en juristen, ook die van grote kantoren, laten kansen liggen. Ze schrijven vaak saaie stukken, zonder zich echt in te leven in hun doelgroep. En ze verdiepen zich niet in het gebruik van de juiste online zoekwoorden. Gevolg: hun artikelen zijn onvindbaar.

U kunt het beter
Met een beetje oefening haalt u ze rechts in. In deze praktische online workshop leert u om blogs te maken die een snaar raken bij uw beoogde cliënten. En u leert om zelf zoekwoorden te kiezen waarmee u gevonden wordt – ook wel Search Engine Optimization (SEO) genoemd. Daarmee zorgt u dat de juiste potentiële cliënten u zelf gaan vinden in Google!

Exclusieve Workshop Slim Juridisch Bloggen & SEO
Vanwege grote interesse is deze workshop opnieuw aangeboden.
Op dinsdag 11 mei leert u aan de hand van talloze praktijkvoorbeelden wat werkt én wat niet werkt. Bovendien besteden we uitgebreid aandacht aan uw eigen blogs en krijgt u concrete verbetertips.

Na deze workshop bent u in staat om:

  • Gerichter te schrijven voor uw doelgroep
  • Uw artikelen beter geschikt te maken voor vindbaarheid in Google
  • Uw online zichtbaarheid te vergroten
  • Meer lezers en dus meer rendement te genereren met uw blog

Doelgroep

Advocaten, (kandidaat-)notarissen en andere juristen die hun online bereik en impact willen vergroten

Programma

13:00 – 14:30 Blog- en Schrijftechnieken
  • Waarom juridische content marketing?
  • Waarom is het voor de advocatuur zo effectief?
  • Wat is content marketing? Met talrijke voorbeelden van hoe het wel en niet moet
  • Blog- en schrijftechnieken als hiërarchie, stijlmiddelen, intro’s en titels
14:30 -14:45 Pauze
14:45 – 16:15 Analyse van uw blogs
16:15 – 16:30 Pauze
16:30 – 17:30 Vindbaar worden in Google: gebruik van de juiste zoekwoorden

Sprekers

  • mr. J. (Jan-Hein) Strop

    mr. Jan-Hein Strop is onderzoeksjournalist bij Follow the Money (FTM.nl), legal content marketeer en internetondernemer. Sinds 2013 helpt hij advocaten nieuwe business te genereren met content marketing: effectief geschreven publicaties die de doelgroep raken en scoren in Google. Hij weet hoe je de juridische actualiteit kan “vertalen” in content die klanten aantrekt.

Editie(s)

Reviews over cursussen van SDU

Deel uw ervaring met vakgenoten!

Nog geen reviews. Wees de eerste.

Laat uw review achter:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Beoordeling